1. مشتریان ملزم به اطلاع رسانی ایراد فنی کالا، حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا می باشند.
2. ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده تا پایان 7 روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت داده شود.
3. ضمانت 7 روزه کالا تنها برای محصولاتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به 4ای کالا برگشت داده شود.
4. ضمانت 7 روزه تنها در صورت بروز مشکلات فنی کالا قابلیت استفاده دارد و در صورت مشاهده مواردی مانند ضربدیدگی، شکستن، خط و خش و برخورد با مایعات یا سقوط بروی سطح(به تشخیص مرجع فنی مورد اعتماد 4ای کالا) از دسترس خارج می شود.
5. مشکلات مربوط به نرم افزار و بروزرسانی های نرم افزاری کالا، در صورت رفع ایراد مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی شود.
6. خط خوردگی، نوشتن آدرس یا هر مورد دیگر روی جعبه کالا باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه خواهد شد.
7. توجه فرمایید بعضی از گوشی های تلفن همراه از برندهای مختلف مثل اپل زبان فارسی را در منوی زبانها ندارند اما ساپورت تایف فارسی و نمایش صفحات فارسی را دارند و در گوشی های اندروییدی ممکن است بعضی از گوشی ها مانند اپل با همین وضعیت باشند لذا ذقت فرمایید که این موارد شامل تعویض یا عودت دستگاه نمیباشند.

در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهر:

در ابتدا لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مغایرت مربوط به مشخصات فنی و ظاهری مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود بدون کوچکترین اسیب یا تغییرات در ظاهر و مشخصات فنی ) می باشند.

1. مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، می باشند.
2. در 4ای کالا نهایت دقت و جلوگیری از بروز خطا در ارسال کالا از تمامی جهات لحاظ گردیده..لذا در صورت بروز کوچکترین اختلاف کالای خریداری شده در سفارش سبد مشتری با کالای تحویلی خریدار محترم موظف میباشد قبل از باز کردن پلمپ دستگاه و دریافت کردن کد فعالسازی نسبت به اعلام مشکل مذکور به واحد فروش سایت اقدام نماید
3. کلیه مغایرتهای کالا اعم از حافظه یا رنگ و مدل فقط در صورت پلمپ بودن محصول به شکل ارسالی برای خریدار قابل تعویض و مرجوع شدن میباشد(بنا به دلایل مشکلات پیش امده برای کاربران در سایتهایی که کالای مرجوعی را بنا به دلایل بدون منطق و ایراد پس گرفته و حقوق سایر مشتریان را ضایع کرده و ممکن است کالا مجددا بسته بندی غیر استاندارد کارخانه شود )از مرجوع شدن کالاهای باز شده بدون دلیل منطقی و فنی 4ای کالا معذور است
4. این سرویس برای محصولاتی قابل استفاده خواهد بود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به 4ای کالا بازگشت داده شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.
5. تصاویر درج شده در صفحه محصول جهت اطلاع و کمک به خریداران است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات محصول، مشخصات فنی درج شده می باشد.(توصیه میشود در زمان خرید کالاهای خاص با قسمت فروش سایت تماس و استعلام گرفته شود)
قابل توجه است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

خسارت در حین حمل و نقل:

1.فروشگاه اینترنتی 4ای کالا تمام تلاش خود را در جهت ارسال سریع و ایمن و بدون نقص کالا برای خریدار محترم مینماید.
2.تمامی کالاهی خریداری شده توسط شما مصرف کننده محترم توسط بهترین شرکتهای حمل و نقل مورد تایید 4ای کالا برای شما عزیزان ارسال میگردد.
3.در هنگام تحویل کالا از شرکت خدماتی(تیپاکس یا پست جمهوری اسلامی ایران) توصیه میگردد نسبت به سالم بودن و عدم باز بودن بسته بندی اطمینان کامل را حاصل نمایید که خدایی نکرده حقی از شما خریداران عزیز تضعیع نگردد..لذا در صورت مشاهده هرگونه ایراد فیزکی در بسته بندی کالا از تحویل آن خودداری و نتیجه را به 4ای کالا سریعا اطلاع رسانی کنید.
4.تمام تعهد خود را بابت سریعترین ارسال کالا از مبدا به مقصد به شما اطمینان میدهیم.
5.توصیه میشود کالا و بسته ها را با توجه به این که بیمه میگردد در حضور مامور توزیع شرکت (تیپاکس یا پست )باز کرده و تحویل گرفته و از محتویات بسته ارسالی اطمینان حاصل نمایید.

مفقود شدن پس از ارسال:

در صورتی که سفارش مشتریان پس از ارسالتوسط 4ای کالا، به هر نحوی در شرکت های حمل و نقل مفقود شود، 4ای کالا موطف است عین مبلغ فاکتور مشتری را به حساب ایشان استرداد نموده و نوسان‏ های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود(بنا به درخواست مشتری میتوان مجدد کالا را در صورت موجود بودن ارسال کرد)

مواردی که باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه سایت می گردد
1. استفاده و نحوه نگهداری نادرست از محصول خریداری شده در مدت زمان حداکثر 7 روزه پس از خرید (سقوط، تماس با آب وسایر مایعات و گرد و غبار و …).
2. هرگونه سرویس تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز.
3. خرابی بر اساس استفاده از لوازم جانبی غیر مجاز مانند پاوربانک یا باتری تایید نشده از سوی شرکت ارایه دهنده.
4.مخدوش شدن سریال یا ای ام ای آی گوشی
5. نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تایید نشده از سوی شرکت ارایه دهنده

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از ضمانت 7 روزه

1.اصل فاکتور خرید
2.کارت گارانتی محصول خریداری شده
3.جعبه دستگاه همراه سریال و ای ام ای آی گوشی بروی آن

 

نحوه درخواست و استفاده از ضمانت 7 روزه 4ای کالا:

1. قبل از هر گونه اقدام با مسئولین پشتیبانی تماس حاصل شود
2.از ارسال کالا بدون هماهنگی با 4ای کالا خودداری کنید
3. برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر، کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و … در جعبه محصول بسته بندی و ارسال گردد
4. از نوشتن هرگونه آدرس یا توضیحات بر روی جعبه کالا و یا اعمالی که باعث مخدوش شدن جعبه دستگاه می شود به منظور دریافت خدمات و ضمانت خودداری نمایید
5.مشتری محترم به منظور تست دستگاه لطفا تمامی پسووردها و رمزها برداشته شود.
6. خواهشمند است در صورت سکونت در تهران برای بازگرداندن کالا با مسئولین سایت هماهنگی لازم انجام گردد
7. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که بسته ارسالی از طریق پست پیشتاز، حتما و باید بیمه (اظهار شده) شود؛ در غیر این صورت از پذیرش کالای مرجوعی شما معذوریم
8.در صورت تایید ارسال توسط سایت مشتری محترم حداکثر 24 ساعت پس از ارسال موظف میباشد کد رهگیری را برای 4ای کالا ارسال نماید
9. هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها (در صورت عدم ارائه رسید پست پیشتاز) ندارد
10. در صورتی که کالا هدیه باشد و به همراه خود رسید خرید نداشته باشد، پیش فاکتور ایمیل شده را پرینت و یا کد سفارش خود را به صورت جداگانه بر روی کاغذ نوشته و ارسال نمایید
11. در صورت تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال کالا بر عهده 4ای کالا خواهد بود
12. این ضمانت تنها مربوط به دستگاه اصلی می باشد و لوازم جانبی و مصرفی همراه کالا (شارژر، هندزفری، باتری، کاور و…) را شامل نمی شود
13.در صورت انصراف مشتری از خرید قبل از ارسال وجه مشتری محترم طی 24الی 72ساعت کاری بعداز تایید واحد فروش 4ای کالا به حسابشان عودت داده میشود
14.خریدار محترم موظف میباشد کلیه امور ثبت نام و خرید و پرداخت خود را براساس مشخصات واقعی خود انجام داده و همچنین شماره حساب یا شبا ی بانکی متعلق به خودرا در پروفایل خود بگذارد

روند رسیدگی به موارد درخواستی مشتریان جهت دریافت ضمانت 7 روزه

1. بعد از بررسی های انجام شده توسط مسئولین پشتیبانی سایت در صورت تایید موارد ذکر شده از سوی مشتری بنا به درخواست ایشان کالا برای ایشان تعویض و در صورت عدم موجودیت کالا مبلغ پرداختی مرجوع می گردد
2. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد در صورت درخواست مشتری، کالای دیگری برای ایشان ارسال می گردد. در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از سوی مشتری بیشتر باشد، ایشان ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهند بود. این مورد برای 4ای کالا هم صدق می کند و در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از کالای خریداری شده کمتر باشد این شرکت ملزم به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود
3. مدت زمان ارائه خدمات به مشتریان از لحظه تحویل کالا 48 ساعت می باشد
4. بعد از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد پشتیبانی با توجه به هماهنگی های لازم با مشتریان، سرویس در مدت زمان حداکثر 48 ساعت به ایشان ارائه می گردد
5. ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش می باشد